zondag 6 december 2015

Lekker anaal met geile Thaïse uit Maastricht



Om over mezelf te vertellen heb ik maar even de hulp van mijn vriendinnen ingeroepen. Het resultaat: intelligent, creatief, romantisch, liefdevol, gevoelig. Wie ben ik om dat tegen te spreken ;-) Ik werk als Personal assistant bij een gekende bank (wil geen gratis reclame maken) en heb het erg naar mijn zin. In mijn vrije tijd ontspan ik graag met vrienden thuis of in een gezellig kroegje. Mijn ideale date neemt me mee weg uit de hectische drukte van de stad om lekker te chillen in een gezellige kroeg, een goed restaurant en de film. Lekker veel kletsen en flirten alsjeblieft! Mijn voorkeur gaat uit naar een wat oudere man die ik heerlijk kan verzorgen en die helemaal voor me gaat!Ik sta echt voor alles open als je snapt wat ik bedoel ;)